Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

torsdag 26 februari 2009

Vägdag


Och det var ingen skillnad mot förra veckan. Ska jag vara glad att jag inte gått upp eller ska jag deppa för att jag inte gått ner??

Men jag tänker inte avbryta det jag håller på med för att satsa på något annat som ska göra att vikten minskar.

Läste att det kan ta ett tag inna kroppen har fattat att den nu ska börja bränna bort fett. Men jag undrar givetvis när min kropp ska fatta.

Jag vill att den ska fatta detta NU!

Men jag märker några positiva saker i alla fall att äta som jag nu gör.

Jag är inte hungrig så ofta som förr.

Jag är inte lika sugen som förr.

Magen är om inte helt bra men lite bättre än förr.

Sen så märker jag ingen skillnad på fibron som en del har gjort som äter denna typ av kost men det kanske också kommer så småningom.

Igår till middag blev det fläskkotlett med vitkål.

Smaskade också i mig en bit brie innan yogan för middag blev det inte förrän närmare 20:00.

Stekte flera kotletter (3) och pyttsade i lite grädde också som en liten sås. Och lunchen idag kommer bli detsamma som gårdagens middag.

Till frukost blev det också en kotlett, lite brie och en kopp te med smör i.

Jag hade bassängträning tidigt i morse så jag tog en bit brie innan och frukosten blev efteråt.

Så nu tränas det ju också även om det inte känns som så. Man kör ju inte helt slut på sig som man kan göra på ett bodystep pass men den tiden är ju förbi så man får ta det som bjuds en kropp som denna.

Yoga och vattengympa är skönt för kroppen helt klart. Och kanske får mina muskler en liten chock. Och börjar bildas igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar