Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

lördag 21 februari 2009

Frukost




Ägg och bacon. Dagens sena frukost. Och en kopp te till detta med mjölk.


Natten har varit tuff. Jag var så trött igår kväll. Hade kunnat somna redan vid 8 men eftersom dottern skulle hämtas så gick inte det men jag var i säng vid halv 10. Läste lite och somnade.

Magen var lite skum redan då. Kaffet åkte hiss.

Sen vaknade jag vid midnatt och hade jättesvårt att somna om för jag mådde inte bra.

Vad var det som gjorde detta??

Ja det kan man undra. När jag blir riktigt trött så mår jag illa. Så det var väl en del i det hela. Och att då en stor kopp kaffe - inte bra!
Och det slutade med att jag fick ta en tablett mot magsyran. Men det var som kört att somna om. Låg säkert över timmen och väntade på John Blund.

Hoppas att jag slipper detta i natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar