Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

torsdag 12 februari 2009

Minus


Vägdag och det blev 0,6 kg minus sen förra torsdagen. Det ska jag väl vara nöjd med. Även om det känns lite så där nja nöjt då jag läst om dom som gått ner fler kilo på en vecka.


Fast kroppen kan ju vara i en sorts omställningsfas kanske.


Jag har ju i alla fall gått ner trots feta såser och annat :)


Och igår hade jag yoga så det blev ett glas fil innan passet och sen kokade jag 4 ägg. Tog några ostskivor, lite oliver och på kvällen en paprika.


Jag orkade inte fixa något annat. Planen hade ju varit att kanske göra en omelett eller så men klockan 8 har man inte den lusten alla gånger.


Hade det varit förförra veckan hade jag tagit en macka!


Dagens frukost: Turkisk youghurt, liten skvätt vispgrädde och jordgubbar


Dagens Lunch: Köttfärslimpa, broccoli med riven ost som smälter när jag värmer maten


Middag: Stekt sidfläsk (färskt) med vitkål

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar