Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

onsdag 25 februari 2009

25/2

Frukost - Om man nu ens kan kalla det frukost.

En stor kopp kaffe med mjölk och en rejäl klick smör så något cerat på läpparna behövs inte. Alltid nåt!

Har en burk filbunke - naturell som står men vet inte om jag ska ta den eller inte. Den ser inte så där lockande ut. Och jag är inte så hungrig efter den stora feta frukosten (är bara ironisk).

Hade ju tänkt mig något helt annat men gudarna är inte med mig för trots lön och pengar på kontot fick jag inte ut några pengar. Både bensinpump och bankomat ville inte.

Lunch: Grönsaker och bacon. Ett helt paket stektes igår.

Middag: Då ska det handlas och jag funderar på lax!


Middagen igår blev också konstig och väldigt sen eftersom jag efter jobbet åkte och hämtade sonen och skjutsade hem honom till sin pappa där hämtade jag dotter och hon skulle hem och hämta saker innan hon skjutsades iväg.

Konstigt nog så kände jag ingen större hunger. Och lust att stå och laga något fanns inte så det blev kokta ägg och salami.

Och semlan - jo det blev ett litet lock, lite grädde och mandelmassa och kan inte säga att jag tyckte det var speciellt gott faktiskt. Bullen var torr så jycken kämpade han med med det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar