Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

lördag 7 februari 2009

Äggröra och bacon

Idag blev det en väldigt sen frukost. Det är mer en lunch. Klockan är ju över 12.

Åkte och handlade när jag samtidigt skulle köra dottern till tåget. Klev upp strax innan hon skulle iväg. Var så trött idag men så var jag vaken länge igår.

Och det känns lite skumt att fylla korgen med smör, grädde, bearnaise och det var extrapris på fläskkarrén.

Hittade salami med 0-1 g kolhydrat som mellanmål. Bregott köptes också men det som jag ska ha detta är ju inte på bröd utan på en skiva ost.

Jösses - det kommer ta ett tag innan min hjärna accepterar detta. Men jag ska testa det. För om jag inte gör det kan jag heller inte ha någon åsikt om det är bra eller inte.

Så nu efter äggröra på 3 ägg och vispgrädde stekt i smör och bacon, 1 kopp kaffe med mjölk så är jag beredd att ge mig ut. Det är soligt och det känns skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar