Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

torsdag 12 februari 2009

Tapas


Tankarna går ju mycket kring vad man ska äta och inte äta.

Vad ska man välja istället för popcorn och chips till melodifestivalen.

Eller på utflykten i skogen.

Tapas!!! Gillar tapas. Det är gott. Det är plock och mysigt.

Marinerade heta räkor
stark kryddig korv
Oliver
Ost
Lufttorkad skinka


Yammi!

Eller ostbricka utan kexen!

Ja det finns ju faktiskt goda alternativ. Och egentligen mycket godare än de vanliga chipsen.
Och vad ska jag ta med mig i ryggsäcken på väg ut i skogen??? Ja där har jag inte kommit på något bra än. Men ost och salami så gott som något.
Och räkcocktail i avocado hur gott är inte det.

Idag ska jag hämta ut böcker jag reserverat på biblioteket - Annika Dahlqvist bl a. - Hoppas på mycket inspiration och information.
Sen ska jag be om ursäkt till mina besökare från iFokus - fattar inte varför det blev dubbla inlägg. Det första jag skrev - det verkade inte som om det tog och det försvann så jag skrev ett nytt.
Sen skulle jag be om ursäkt för detta dubbelinlägg och skrev och det verkar inte heller som om det tog men jag skriver inget nytt förrän imorgon kanske. Lång fördröjning ibland??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar