Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

torsdag 5 februari 2009

Dagen D

Ska jag räkna denna dag som numero 1.

Ja -eftersom jag stod på vågen idag.

Har ätit lite LCHF denna vecka.

Måndag
Frukost: Macka med ost, chokladkaffe - låter ju absolut fel!
Lunch: Fil med smulat flatbröd, 1 banan
Middag: Ugnstekt falukorv med tomater, lök och ost. 1 potatis.

Tisdag
Frukost: Macka med ost, Kaffe
Lunch: Ugnstekt falukorv med harricot verts
Middag: Fläskkotlett - benfri. Champinjonsås på grädde, sallad.
Fusk: Semla

Onsdag
Frukost: Macka med ost
Lunch: Broccoli, fläskkotlett och champinjonsås
Mellanmål: 1 mugg med standardfil
Middag: Omelett med ost

Torsdag
Frukost: Macka med ost
Lunch: Blandade grönsaker med ost (broccoli, morot, blomkål och harricot verts)
Middag: Stroganoff med grönsaker

Jag behöver läsa in mig och skaffa bättre frukost. Gröt är ju bra men jag äter inte hemma längre sen jag pendlar till stan. Tar frukosten här på jobbet. Då är macka enkelt.

Jag får testa mig fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar