Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

torsdag 5 februari 2009

Chock



Tog fram och dammade av den förhatliga vågen. Den som jag inte använt på länge. Vilket är synd för då kanske jag hade sett vart det barkade hän.

109.8 - det är nästan 110 kilo!

5 kilo mer än när jag gjorde min förra stora resa som höll ett tag innan det misslyckades totalt

Fan jag har dålig karaktär!

Det är ju absolut ingen munter läsning - BMI säger svår fetma.

BMI-räknare

BMI över 40 = extrem fetma
BMI 35-40 = svår fetma
BMI 30-35 = fetma
BMI 25-30 = övervikt
BMI 20-25 = normalvikt
BMI under 20 = undervikt

Vikt (kg) 110
Längd (cm) 173
BMI 37

Det som är konstigt är att jag inte känner mig svårt fet. Överviktig absolut!
Så för att inte belasta min andra blogg med viktsnack så gjorde jag en ny blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar