Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

torsdag 24 mars 2011

Narkosläkarmöte

Idag har jag träffat narkosläkaren och fick gapa stort så han fick se hur halsen ser ut eftersom ett rör ska stoppas ner i densamma.

Annars var allt ok förutom då mina höga blodsockervärden och höga blodfetter men det är ju inget nytt och tanken är ju att dom ska bli bra.

Om en vecka så är allt över. Då hoppas jag att jag vid den här tiden mår hyfsat ok efter att ha legat på operationsbordet och uppvak.

Det är nästan inte greppbart att jag redan ska iväg och göra den här operationen. Att hela processen flutit på utan några som helst problem eller väntan.

Jag fortsätter med mitt flyt och har svårt att få i mig allt vatten som jag ska dricka under dagen också.

Köpte ett nytt paket med nutrilett idag - det fick bli choklad igen. Vågar mig inte på någon annan smak. Men det är inte sååå många dagar kvar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar