Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

måndag 28 mars 2011

Förberedelser

I mitt huvud så är det inte mycket som funkar eftersom jag tänker i stort sett hela tiden på torsdagens operation. Jösses amalia - det är nära nu.

Jag sover inte som jag ska, vaknar tidigt och kan inte somna om för tankarna snurrar.

Och idag har jag förberett mig genom att gå på apoteket och köpt Descutan som jag ska duscha med på onsdagkväll och på torsdag morgon.

Har också köpt vitamintabletter som nu ska ätas livet ut.

Åkte också förbi biblioteket och hämtade ut en cd-bok som jag reserverat så att jag har en bra bok att lyssna på när jag är på sjukhuset.

Lilla väskan har tagits fram och nu står den ute och luftar sig för den var bra dammig. Det är ett tag sen jag använde den sist.

Och jag har köpt lite juicer och soppor när jag ändå var på affären tidigare. Vad jag längtar efter något annat just nu än dessa nutrilett med chokladsmak eller naturdiet med ananassmak - den senaste var vidrig idag när jag skulle ta en mitt på dagen.

Men det är inte långt kvar nu som sagt så det får gå.

1 kommentar:

  1. Hej! =) Men duu nu drar det ihop sig för dig! Det kommer att gå bra för dig! En op är alltid en op. det tar på, men för varje dag så kommer du bli starkare min vän! Och du har ALLT att vinna på detta! Jag ångrar inte en sekund att jag opererade mig för 6 1/2 mån sedan... Det är en stor omställning i livet, men värt allt! Så jag önskar dig allt gott!! Stor KRAM till dig! /Annika

    SvaraRadera