Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

onsdag 23 mars 2011

Dag 5 med flyt

Självplågare kan man tyckas vara när man står och lagar massa mat men inte får smaka något. Men jag gillar ju att laga mat och ungarna ska ju ha även om dom hade kunnat fixa sin egen så nu har jag stått och lagat lövbiff i två rätter. En med teryakisås som dom ätit idag - en helt ny rätt som ingen ätit förr och det blev godkänt och sen en gryta med strimlad lövbiff åt stroganoff hållet.

Själv satt jag med en kopp kaffe medan dom åt och det såg ju väldigt gott ut. Men det är bara en vecka kvar. Sen är det annan föda som gäller än bara dessa shaker.

I morgon är det träff med narkosläkaren och jag ska kolla upp hur jag ska göra med min diabetesmedicin om jag ska sluta med den några dagar innan op. Måste komma i håg detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar