Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

söndag 20 mars 2011

Dag 2 med flyt

Det har gått bra även denna dag med flytet. Fast jag får ju inte i mig 2,5 liter vatten också.

Och idag så är jag mer kissnödig än vad jag var igår. Då behövde jag inte gå något extra men nu är ju påfylld med vätska och den ska ju ut.

Sitter och kollar andras bloggar som gjort op. Kollar vad man kan äta som är bra sen när det blir purékost och sen soppor. Jag tycker om soppa och vi äter det annars ganska så ofta men det går alltid att få mer tips och recept.

Vad gjorde man innan nätet?

Och jag har idag skrivit ner vilka mediciner jag äter varje dag och stoppat ner 2 påsar i väskan med "mat". Har en påse kvar att äta idag och sen åker shakern också ner i väskan.

Imorgon blir det att ställa klockan tidigt och halv 8 ska jag vara på plats och även om det tar ca 15 minuter att åka dit så vill jag ha gott om tid på mig så jag åker nog redan 1 timme innan. Jag ska ju parkera, hitta rätt och hoppas på att inget händer på motorvägen.

Jag hoppas jag kan sova inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar