Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

lördag 19 mars 2011

Dag 1 med flyt

Och det är "bara" 11 dagar kvar - för dag 12 är ju op dag.

Tur att man sover länge för då kan jag på de 5 påsar jag har per dag av pulver fördela dessa med kortare intervall än om jag vaknat klockan 8 på morgonen.

Och jag har ätit 2 hittills och är hungrig. Vatten dricker jag också. Tur det är soligt och vårlikt istället för kallt och ruggigt.

Men jag vet inte om jag fixar detta hela dagen utan att ha något att tugga på - det känns lite jobbigt att bara tänka på detta men samtidigt är jag motiverad så vi får avvakta och se.

Funderar på att jag glömde fråga om kaffe och te och jag vill ha mjölk i detta. Får köpa minimjölk så jag kan få en kopp vardera per dag i alla fall.

Men jag är trött och har huvuvärk fast det kan ju bero på helt andra orsaker än att jag inte ätit.

Men jag kämpar på och detta kommer gå galant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar