Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

torsdag 26 mars 2009

Våffeldag

Jag började dagen med en ihop plocks frukost. Hade inget hemma så jag fick åka in på affären på väg till jobbet.

Det blev blandade nötter och babybell ost.

Sen fick jag även köpa lunch.

Och det blev keso som jag hade lite grädde i och hallon och nötter.

Till middag blev det kycklingsallad med de vanliga grönsakerna som blandad sallad, tomater, gurka, paprika och sen hade vi majs, fetaost, avocado och soltorkade tomater.

En cremy ceasar dressing som det stod utan kolhydrater på.

Sen så var det då dags för våfflor.

Den första mjölprodukten som jag ätit sen jag började med LCHF kosten.

Vispad grädde och lättsockrad jordgubbssylt till.

Jag åt 1!!! våffla sen var jag mätt.

Och så drack vi påskmust light.

Så dagen blev inte så illa.

Men som sagt. Är detta något för mig. Inget händer och hur länge ska jag vänta? Ska jag gå över till mer GI håll och tillåta mig linser, bönor, kikärtor, quinoa?

Funderar och funderar men har inte kommit fram till något än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar