Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

onsdag 18 mars 2009

Frustration och hopplös förtvivlan

Ja så kan jag väl sammanfatta mitt inlägg här.

Jag märker ju som sagt inte något som jag kan beteckna som positivt genom att äta LCHF.

Och jag läser ju hur man ska göra och gör det också efter konstens alla regler. Men märker som sagt ingen viktminskning, ingen minskning av midjemått, inget förbättring av hälsan som utlovas i en bok jag läste senast igår kväll.

Jag måste härstamma från något land som levt på frukt och bär kanske istället för att vara ett nordens folk som levt på kött!

Idag äter jag som följer.

Frukost: Äggmjölk

Lunch: Fläskköttskiva och kycklingfilé båda stekta i smör med kryddsmör till och så broccoli och blomkål med riven ost.

Middagen: Falukorv och grönsaker

Ska försöka komma iväg på yoga idag om min rygg tillåter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar