Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

söndag 10 april 2011

Härliga söndag

Det går verkligen inte klaga på vädret denna helg. Jag har suttit ute i min trädgård, läst och suttit i solen och idag har jag tom haft kortbyxor på mig.

Att jag minskar i vikt börjar bli synligt, det fick jag höra igår när jag och dottern hälsade på gammelfarmor.

Men jag har inte ställt mig på vågen.

Äter och är nog lite rädd för att det ska bli fel och att jag ska må dåligt. Och jag får som ett sug i magen, lite som om man är hungrig men det borde jag inte vara.

Knäckamacka med hoummus blev det till frukost, sen en knäckemacka med köttbullar till lunch. Och dessa köttbullar även till middag men då med blomkål, broccoli och morötter.

Kaffe och juice emellan.

Och både igår och idag har jag tagit mig härliga promenader. Inte för långt men heller inte för kort.

Imorgon ska jag kolla med vårdcentralen så att jag kan få komma dit och ta bort agrafferna. Det är dags för det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar