Mot ett nytt jag

Mot ett nytt jag

söndag 7 augusti 2011

Efter 5 månader

Tänkte bjuda på några nya efter bilder. Vad jag väger har jag ingen aning om  och inte heller hur mycket jag minskar i cm.

Men jag får på mig kjolar som är i storlek 42!

Och jag är brun :)




Jag går nästan varje dag ca 30-40 minuter och numera i ganska så rask takt så nog märker jag av att det går så mycket lättare att gå när jag nu inte bär på lika mycket vikt som förr.

Har beställt walkingskor så jag har något att gå i  nu när hösten närmar sig så jag inte ska ha den ursäkten.

Men värkfri - nej! Kan inte säga att jag märker någon fibroskillnad. Så det är ju en balansgång. Vara ute och motionera eller låta bli värktabletterna. Nu blir det den starkare av tabletter och fler gånger per dag.

Men jag ångrar inte min GBP operation.

3 kommentarer:

  1. Vilken skillnad! Måste vara en härlig känsla. Skönt att du inte ångrar din operation. Trist det där att det gör så ont när man försöker vara duktig och röra på sig. Som du skriver är det en balansgång. Du ska veta att jag beundrar dig!!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Du är så fin, så fin:)
    Men det har du alltid varit!

    Även om värken inte minskar, kan ju livskvaliten ändå öka, på så vis att du orkar vara ute mer. Man upplever ju lite mer i naturen eller i stan, än man gör om man bara orkar sitta eller ligga hemma.

    Med tiden hoppas jag såklart att kroppen också vill må bättre, när själen vill:)

    Kram Svägersk

    SvaraRadera
  3. Du är så himla duktig min kära vän <3<3<3
    Och som tidigare så är jag alltid så avis på dig och hur duktig du är samt hur fin Du har blivit till kropp och själ <3<3<3

    Jag tog denna vända förra sommaren, men kom tillbaka till nästan utgångs läget.

    Så jag "jobbar" fortfarande på att hitta min egna stil och balans till att klara av dagarna med allt vad det innebär :)

    En stilla undran..........

    Jag funderar så här efteråt av operationen......
    Hur ser din dag ut?
    Från morgon till kväll med mat, storlek på maten till promenaderna, yogan m.m?
    Är så nyfiken hur dina dagar ser ut och hur du lägger upp dom även om jag vet att Du anpassar Dig mkt till hur du mår och vad/vilka aktiviter Du skall göra under en dag, men om Du vore hemma en dag i lugn och ro...... hur skulle den dagen se ut då?
    Önskar jag kunde ta efter Dig ;))

    Många tusen värmande kramar till den enastående tjejen som är DU <3<3<3

    SvaraRadera